DIY: kuddar och äppellåda

Kategori: Allmänt

Här har det småpysslats lite! Färgat lite kuddfodral och pimpat min lilla äppellåda.
 
Kuddarna blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Grundtanken var att ha dom i soffan i vardagsrummet men dom skar sig ganska fint med vår ack så ovackra tapet. Men men, tur att det går att hitta nya användningsområden. Just nu är de bosatta i köket, men jag tror att dom senare kommer flytta ut till balkongen. Det blir fint det!
 
Äppellådan blev jag däremot väldigt nöjd med! Pojkvännen verkar dock tycka att jag mer eller mindre förstört den. Men men, sådant struntprat lyssnar vi inte till ;) 
 
 
 
Detta behövs (kuddar):
 
Kuddar (köpte mina på H&M Home och IKEA)
Batikfärg
Salt
Vatten
Fixermedel
Snöre
 
Äppellådan:
 
Äppellåda (fick min från min mamma, men det går att köpa på exempelvis Granit)
Tejp
Färg
Hjul
Lite skruv
 
Et voilà!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: